Om sanningen ska fram..

Sitter fortfarande och skriver på min inlämning. Chattar med Morgan som gör samma sak om mig och han var ju som tur är i min grupp. Fattar inte riktigt vad Adam försökte ge mig för information om Kallhäll men ska försöka göra det längre, och bättre haha. Nikola har fortfarande inte loggat in än så jag får strunta i att skriva om Botkyrka / Tumba. Har bara Kallhäll samt jämförelsen klar, sen är jag klar. Ska ta fram mobilen efter det och försöka få tag på Yennifer eftersom hon bad mig ringa innan men pluggade då så kunde inte tyvärr inte. Nu måste jag skriva klart min läxa ! Hörs senare !

hej jag bjuder på mig själv upp till 100 % !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0