Kallt !

Tjena allihopa !

Har ni märkt hur kallt det börjat bli på morgonen nu? Så fort jag tar bort täcket fryser jag och blir som en istapp så springer till mitt rum, (sover i storebrors rum, för han har större säng & han är ju inte hemma!) klär på mig så fort som möjligt och sedan är det varmt och skönt igen! :D Nu har jag precis satt på min mobil också, så den laddar och nu ska jag försöka fixa allt annat innan jag rullar iväg emot skolan! Efter skolan ska jag förresten till Punkt shop och handla en grej! Vad kan det vara? Det får ni se när jag kommit hem! Ha det så bra så länge, puss!

Grå kofta - Gina Tricot, Vit baslinne - H&M, Jeans - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0