J*vla tåg !

Hej bloggen ! Är rätt så irriterad just nu och varför får ni veta alldeles strax. Börjar med att jag hade träning, allt gick jättebra så ringer mamma och berättar att en människa tagit livet av sig genom att slänga sig framför ett tåg. Roligt ? Nej eftersom den personen nu fått massa människor att lida, både nära & kära samt folk som reser med tåg - hem tillexempel. Så bussarna är fulla, så dem stannar inte ens på stationen jag ska åka ifrån, så vad gör jag ? Jo jag, Carro ( min ängel som följde med hela vägen ) och en kvinna på 40 år promenerar till Enskede Gårds tunnelbana, som låg cirka 1 kilometer därifrån. Missar precis tåget, yippie, så fick vänta ytterligare 6 minuter innan nästa tåg kom. Åkte till Gullmarsplan och därifrån till Farsta vart jag även tog bussen ifrån. Slutligen kom jag hem och är väldigt irriterad på SL som inte gör någonting åt saken. Men men, är hemma nu iallafall och lever som tur är ! Är som sagt mörkrädd så sprang från busshållplatsen hem så fort jag kunde ! Haha, såg ganska kul ut måste jag erkänna. När jag sprang förbi porten bredvid kan man se sin egna spegelbild och så kollade jag in hur jag såg ut ha-ha. Nu ska jag kolla vidare på Idol och sedan så uppdaterar jag mera det lovar jag ! Ha det så bra så länge !

Jag och min fina ängel för länge sen, om man ser det på hur ofta vi sågs förrut,
ses vi inte ofta alls längre :( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0