Hiss / Diss



Hösten ! - Hissar hösten utan tvekan! Det är nu man kan gå ut på promenader med sin pojkvän, kompis eller med sitt djur eller helt enkelt själv och hur mysigt är inte det ? Man kan även ha massa stickade tröjor, halsdukar, fina boots och massa smycken och fixa sitt hår som sedan vinden förstör, men mitt blir tillochmed snyggare så ! Hösten hissar vi !

Årskurs 9 ! - Det bästa året på grundskolan för det är just nu man kommer nära alla i sin klass, man får välja gymansium och sista året på skolan man gått i väldigt länge. Har gått på en och samma skola i 6 år nu. Kommer sakna alla i min klass och några andra i skolan också som ett par lärare som fått mig chansen att växa och gett mig kunskap hela vägen sen 4an, tillexempel min mentor som jag haft i engelska i 6 år. Kommer sakna många från pararellklassen också, men riktiga vänner finns kvar vad som än händer !



SL ! - Man märker verkligen att vintern närmar sig för det är just nu SL börjar krångla och komma sent, inställda tåg / bussar osv som kan leda till att man kommer sent, eller som det blev idag att jag knappt kom hem. Tog mig istället för 45 minuter, två timmar. Life is a b*tch sometimes !

Facebook ! - Dissar Facebook på grund av en sak ! Det är att facebook hela tiden uppgraderas och den blir inte bättre eller nåt utan det är bara utseendet som ändras och ikonerna flyttas hit & dit så att man blir helt förvirrad varje dag man loggar in och ska försöka lära sig hur det går till. Annars så är facebook fortfarande på Hiss sidan, men inte när det gäller att den hela tiden ska uppdateras och ändras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0