Godmorgon och njut av 20 grader idag !

Godmorgon solstrålar !

Hoppas allt är bra med er! Vaknade upp utav att min hund la sig bokstavligen på mig, så kollade jag på klockan och såg att det endast var fem minuter kvar tills jag egentligen skulle vaknat så gick upp och började göra mig i ordning. Vad ska man egentligen ha på sig en dag som denna ? På nyheterna sa dem att det skulle bli runt 20 grader idag men nu på morgonen är det ju lite kyligt. Tror jag slänger på mig en stickad tröja samt min Jofama By Kenza - jacka och boots med nitar och en fläta. Idag ska jag ju också lämna in min so uppgift som jag dock inte alls vet hur lång den är med tanke på att jag inte har Word på min dator hemma. Hoppas på minst fyra sidor iallafall ! Efter skolan går jag till tennisen direkt och sedan är det ju Idol ikväll ! Finns det någon ni diggar redan ? Jag har fyra-fem favoriter, kan ni gissa vilka ? Den som har rätt på tre av dem fem får länkning ! Här får ni en bild på dagens outfit innan jag rör mig vidare mot bussen !

Vit stickad tröja - Vero Moda , Svart linne - Gina Tricot, Svarta byxor - Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGG DU ÄÄR!

2011-09-26 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0