Träning!

Fick en fråga vad jag brukar köra för träning hemma när jag tränar styrketräning. Brukar köra:
- 3x30 situps
- 3x10 armhävningar
- 20 utfall på båda benen
- 20 stycken benlyft på varje ben ( då man ligger på sidan och drar upp benet i 90 grader och ner, sedan upprepar det om och om igen )
- 2x60 sekunder plankan
- 20 kissande hunden på varje ben ( man står på alla fyra och drar upp benet så det ser ut som en hund som kissar och ner och så gör man om och om igen )
- 15x2 upphopp ( hoppar som en groda )
Sedan kör jag ofta bara det som kommer upp i huvudet medans jag kör! Hoppas du blev besvarad på din fråga!

Hej och hå.


Kommentarer
Postat av: diaana

söt blogg du har ! ;)

2011-11-01 @ 02:18:54
URL: http://diiaanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0