Svar på tal

Annika om Chillar + plugg:
skulle bli sjukt glad om du berättade om ditt tidigare förhållande , innan du träffade din nya !!! Jag är singel men det finns en kille som hundar efter mig och jag vet inte vad jag ska göra med han.. vi var ihop tidigare men han ville gå vidare nu hundar han HJÄLP ???
Hej Annika(?) vet inte om det är ditt riktiga namn men ska göra mitt bästa så du får din fråga besvarad. Jag har haft ett "seriöst" förhållande innan, men tar inte upp namn då jag dock inte ens tar upp min nuvarande. Om ni var tillsammans så finns det alltid en anledning till att han just nu är ditt X, men det bästa du kan göra är att fråga han facetoface hur han vill ha det och då känner du säkert hur du också vill ha det så säger du det till han, vet att det är oerhört jobbigt att prata om sina känslor för en kille ansikte mot ansikte men det är lättast så och efter det är det över. Om tjugo år kommer du inte komma ihåg va du gjorde, utan vad du inte gjorde! Hoppas du fick svar på din fråga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0