Svar på tal.

Anonym om Im back on track!:
har du och y bråkat?
Svar: Hej! Kan börja med att jag gärna inte tar upp saker i min blogg som är allt för privata men ja det har vi tyvärr. Vi har brytit kontakten och bestämt oss för att gå vidare i livet utan varandra. Det är självklart synd eftersom vi var så lika, så bra vänner och så men vi var inte menade för varandra. Shit happens, things go wrong but remember life goes on. Vet ni vad jag tycker är synd dock? Jag såg faktiskt henne som min lillesyster, jag brydde mig på riktigt, så som jag inte bryr mig om dem andra. Vilken även förstörde våran vänskap, - att jag brydde mig otroligt mycket om henne och var för ärlig.


Kommentarer
Postat av: milagros

Tycker ni borde prata med varandra :) Om ni bryr er så mycket, älskar varandra ska inget komma i vägen :) Bra vänner är sällsynta nu för tiden, man hittar de inte bara sådär.

2011-10-19 @ 18:06:41
URL: http://miiilagros.blogg.se/
Postat av: -anonym.-

vem e din vän du då?!<3

2011-10-20 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0