Nytt kapitel i mitt liv

Jag kanske är blond, jag kanske ser ut som en som alltid mår bra och ler men så är det inte, det är bara det jag väljer att visa till alla så egentligen är jag inte hon den där blonda Melissa som alltid är glad. Det är inte så och så kommer det aldrig vara, för alla har vi dagar då vi inte riktigt orkar med någonting och en sådan dag är just idag. Jag har bara tänkt på allt som hänt under tre månader och det är så himla mycket. Det är helt sick hur mycket som förändrats, vilka människor jag umgicks med och nu umgås med. Livet går vidare vad som än händer, så är det bara och det blir bättre, det blir det. Det är oftast svårt att se framåt men man ska alltid hålla huvudet högt så mamma får se vilket barn hon har fött. För vad vinner du på att må dåligt och bara ser bakåt hela tiden? Kom ihåg, om tio år är du inte vart du är idag, du har jobb, familj och är som en helt ny människa. Se dig omkring, allt kommer i princip vara annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0