Min finaste vän♥


Min absolut finaste och underbaraste vän. Du finns alltid alltid där för mig, no matter what. Vi håller ihop liksom no matter what och så har det varit sen dagen vi lärde känna varandra i centrum, minns du? Känns som om vi varit såhär nära sen dagen jag föddes, men det har bara gått ett år. Helt sjukt för du har liksom funnits där när jag väl behövt det som mest, och när jag väl behövt bara vara med någon, spelar ingen roll hur, när, vart, du finns liksom alltid där vilket jag uppskattar så enormt. En vän jag inte ska förlora, en vän jag inte kan förlora, en vän jag aldrig kommer att släppa taget om. Alexandra, jag älskar dig och finns för dig tills graven, bara döden skiljer oss åt. Hihi, minns du alla danser på ung08? Alla gånger vi bara varit ute och pratat om ALLT möjligt, när vi skuttade hem ända från donken till statoil, när den där kärringen kolla på oss från hennes balkong så gick jag fram och sa hej och hon drog för persienerna(stavning?) i hela lägenheten. Hihi, alla gånger vi varit på donken, alla gånger vi va på rudan, när vi sa hejdå innan Bosnien resan, när vi träffa Kenza, vår och elins dans, ooh minnen, jag älskar dig lillesyster! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh min ängel, finner inga ord. du är helt underbar, och jag kommer aldrig släppa de vi har för de är värt guld. du och jag mot världen & de är nånting som kommer hålla. som du säger, vi har bara känt varandra ett år, men de känns som hela livet, du är den enda jag vet att jag kan gå till om de är nåt. du är min andra halva som jag säger allt till. kommer aldrig släppa dig hjärtat, du & jag för livet. vi har många minnen men fler kommer de bli. jag älskar dig oxå mitt hjärta ♥

2011-10-23 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0