Kruli

Hejhej allihopa! Vaken nu och har ätit frukost, bytt om och fixat mitt hår, bara sminket kvar och sedan rullar jag på mig emot skolan. Har matte prov idag samt ska vi presentera vår musik och då ska vi "sjunga" till Ison & Filles låt "Lägg ner ditt vapen". Är mer nervös för det, att jag ska glömma texten eller någonting men vi får se hur det går! Önska mig lycka till hehe. Efter skolan har jag hemspråk och efter det kanske jag stannar och gör lite SO eller SV. Har otroligt mycket i skolan förtillfället och det blir dem mest jobbigaste veckorna den här veckan samt nästa vecka. Vi har franska läxa till på torsdag, svenska inlämning på sex sidor till på fredag samt engelska prov på filmen vi såg för någon dag sedan. Nästa vecka är det ännu mer, franska prov på torsdag, SO inlämning på tolv sidor ill på fredag. Så döda mig långsamt :). Nu måste jag fortsätta fixa mig! Hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0