Hiss / Diss


- Inte långt kvar till Höstlovet - Det finns så mycket jag vill göra men inte hinner på grund av skolan och där försvinner min tid. Så om en vecka är det höstlov vilket är extremt skönt! Får spendera tiden på någonting roligare än skolan! :D

- Vädret! - Även fast det är kallt så är det däremot underbart väder. Det är fint väder nästan varje dag, regnat knappt nånting. Men däremot är det kallt men det har jag inget emot! :p


- Gymnasium val - Vilket gymnasium ska man välja? Svårt val men har redan ett par alternativ, vill ni veta vilka så får ni faktiskt ta och börja kommentera! ♥

- Plugg - Det är just nu den sista veckan som det är allra mest plugg. 9an är jobbigare än 8an vad än dem alla andra säger så är det så. Men jag överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0