Fryyyyser

Hej nu är vintern här. Känner för att gråta för det är så lång kvar till sommaren från vintern, men så nära från sommaren till vintern. Har som sagt klippt mig men blev nöjd faktiskt! Har fortfarande inte en aning om vad jag ska ha på mig och måste ut om en kvart men allt annat är ju klart så det är lugnt :).
Efter skolan har jag träning och efter det ska jag träffa min mamma och vi ska handla lite i centrum, saker om jag behöver och vill ha! :) Bild på allt det kommer kväll men jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer tills jag kommer hem eftersom jag inte hinner emellan träningarna men ska försöka blogga ifrån skolan! Lovar inget, men ska försöka. Men måste börja klä på mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0