"Det var Du som högg mig i ryggen"

En mening jag aldrig i mitt liv kommer att glömma. En mening som jag aldrig riktigt kommer att förstå, en mening som kom från fel person. Hon var faktiskt den jag fanns för mest, men om någon utav oss högg någon i ryggen nu så var det hon. Hon högg mig i ryggen. Hon dödade en del utav mig som kommer vara svår att fylla. Jag kan inte säga att jag kommer sakna henne för det hon gjorde emot mig är det lägsta man kan göra. Finns ingenting värre än det. Så istället för att sitta och sakna, sitter jag och hatar. Jag klarar mig utan henne, det gör jag tack vare min bästavän. Men om jag tänker nu i efterhand på hur patetiskt och lågt man kan gå så förstår jag mig inte på det. Men what comes around goes around, karma is a bitch. Så är det bara. Jag är starkare än förrut och smartare, så hela situationen hjälpte även mig ioförsig. Så både tack till dig som visade ditt sanna jag, och till att du gav mig chansen att bli ännu starkare.
Tumblr_lsyekazxhf1qdgcowo1_500_large


Kommentarer
Postat av: alexandra

vart hittat man såndadär bilder?

2011-10-13 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0