Det skulle vara du och jag emot världen.


Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden, börja om på nytt eller någonting i den stilen. För jag saknar dig, jag saknar alla våra minnen vi haft med varandra. Våra minnen som tillexempel vad gör vi nu chillar vi, chill smiliesen, plattan, ung08, pride, alla gånger vi ätit nudlar och det slutar med att vi dör av garv på golvet, mamma blicken och mamma dansen, alla gånger du kommit hit klockan nio på morgonen och ja ställer mig i köket och gör pannkakor åt oss, alla gånger vi skrattat åt ingenting, när vi planerat jugge resan, lyssnat på jugge musik, lyssnat på 30 seconds to mars, alla gånger vi sovit hos varandra och dygnat och massa massa mer minnen på så kort tid. Jag finns no matter what sa jag och det kommer jag hålla, även om du hatar mig och vi brytit kontakten så finns jag ändå där för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0