dans dans dans

Idag var första gången jag dansade i en danslokal på ett år. En gång i tiden var det en del av mitt liv. Mitt andra hem. Jag insåg just idag varför jag saknar det så himla mycket, det var trotts all en del utav mig i så många år. Jag vill börja på dans igen, men i samma grupp som det va även då. Då vi alla umgicks flera dagar i veckan, var kompisar. Till skillnad från nu är jag inte kompis med alla utav dem. Jag vill så gärna börja på dans igen, men känns som om det är onödigt. Dans är en del av mig som aldrig kommer kunna suddas bort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en väldigt fin bild, men har du källa på den? Är du säker på att det är en laglig bild? Är den tagen från flickr?

2011-10-20 @ 22:01:58
Postat av: Evin

Börja hos M.A.D!! baby ;)

2011-10-21 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0