You say yes and I say no.

Hej allihopa! Lördag idag, trevligt trevligt. Vad är era planer för dagen? Mina är iallafall att jag ska upp till centrum med Evin & Sosseh och köpa någonting till min pappa eftersom det är fars-dag imorgon så glöm inte det! Lyssnar på musik för tillfället, Kniven i Hjärtat. Bra film, bra musik. En av mina favoriter ända sedan 2003. Det är förresten bara 4 dagar kvar till midnattsvisningen av Breaking Dawn - Part 1. Shit klockan är redan över ett, måste duscha nu. Puss! Vi hörs nog förmodligen snart igen! :D


Kommentarer
Postat av: N Markulic

haha så du träffade dom två istället för mig? ;)

2011-11-14 @ 13:42:48
URL: http://nmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0