Vaken efter en lååång natt

Vaken nu, sov riktigt länge faktiskt, tolv timmar men brukar sova högst 8-9. Drömde om ALLT möjligt och jag minns varenda dröm, först var det Halloween fest i Jordbro bakom dagiset vid LilMixen, sen så var vi där typ till 4 på natten och då skulle jag ta tåget hem men plötsligt så var jag i T-Centralen och tågen åkte inte så jag tog nattbuss som gjorde så ja kom hem väldigt sent och det var då jag vaknade, den andra drömmen behåller jag för mig själv.
Nu ska jag iallafall äta frukost, fast funderar på ifall jag ska springa nu eller ikväll, men det gör jag ikväll hehe. Har inga större planer för dagen förrutom att jag ska skriva klart en uppgift till skolan så jag inte behöver tänka på det iallafall. Nu ska jag iallafall byta om så hörs vi efter det! ♥

Längesen, men whatever :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0