Twiday - Inget vidare.

Hejhej allihopa! Ingen bloggning igår pågrund av att jag var på Twiday vilket är biofilmer. Kollade på Twilight, New Moon och Eclipse och nästan hela Breaking Dawn innan det hände en grej så att vi fick bryta, panikslagna och vettskrämda. Efter en stund kom ambulansen, och jag åkte ifrån runt halv tre. Kom hem runt tre men la mig runt halv fyra så det blev tre timmars sömn iallafall och nu är det skola igen. Jag orkar seriöst inte, kommer "råka" somna på någon utav lektionerna känns det som. Tur att vi slutar klockan två, ska hem direkt och därefter blir det jag och min kära säng. Jag håller nog ut åtta timmar.

Bild från igår innan alla hade kommit. -Ja, vi var först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0