Svar på tal

Anonym om Svar på tal:
Kan du ge tips på andra bra gymnasium?
angieeeee
om Svar på tal:
nej va fan du ska gå på jensen med mig



Svar:
1. Hej! Jo absolut kan jag göra det men allt är upp till var och en vilket som passar just den personen, eftersom det finns så många linjer och skolor som bara har ett par linjer och sen finns det ju skolor som har massor av olika inriktningar. Jag själv ska gå ekonomi programmet och då passar YBC som står för Young Business Creatives och den passar just min inriktning väldigt bra. Men kan skriva ett helt inlägg senare om lite bra gymnasium enligt mitt perspektiv.

2. Jensen var ett av alla mina val men jag valde att inte söka dit eftersom dem inte har någon matsal, inget bibliotek och mycket annat. Känns inte riktigt som en riktig skola, men den är säkert bra men inte i mina ögon tyvärr :/


Kommentarer
Postat av: Ida Reinvalds

Meen jjaaaa! Börja på YBC så kan vi säga tjenare mannen VARJE dag! hahah puss

2011-11-04 @ 16:55:51
Postat av: Melina

du ska gå på john baueeeer med mig & de fina mulatterna :(

2011-11-05 @ 12:22:53
URL: http://malcantara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0