Svar på frågestunden

Postat av: ^^

är nt cec i din paralell klass skitcool?


Svar: Haha jo skitcool.


Postat av: OG

om du skulle kunna ändra nåt i ditt liv eller dit utseende va skulle de va då ?


Svar: Om jag fick välja att ändra en sak att ändra i mitt så skulle det inte vara någonting. Jag är
den jag är efter mitt förflutna. Så skulle inte ändra någonting.



Postat av:

Har du ångest för något
Vad är du rädd för
Räkna upp dina 6 närmaste vänner och skriv om dem
Vad är det du ångrar dig för mest
Fobi?
Pojkvän
Hur gammal var du när du hade din första pojkvän
Första kyss?
Är du lyckligt lottad? alltså om du går på någon sport, bra pojkvän, bra släkt, bra familj, får mkt pengar


Svar: 1. Gymnasievalen.
2. Döden, mörkrädd och att bli gammal och bortglömd.
3. Finns väl ett par grejer men ändå inte eftersom jag inte skulle vara den jag var idag om jag inte
gjort dem sakerna som jag gjort.
4. Fötter.
5. Nej, ingen förtillfället :)
6. Första verkligen seriösa var mitt senaste och alltså 15.
7. -
8. JA! Jag är jättelycklig lottad. Jag går på jättebra sport, har underbar familj,
släkt och vänner. Det är allt som behövs i ens liv för att klara sig.




Postat av: Amanda

Vad är du mest nöjd med din kropp? :D
och visst är jag coolare än cecilia FÖR HON SUGER <33


Svar: Jag är mest nöjd över mitt hår, ögon och kropp.
Haha.



Postat av: '

vem saknar du mest just nu alltså någon du inte har sett på länge som du gärna skulle vilja träffa


Svar: Morfar



Postat av: issa

har du sett mig i verkligheten? om ja, vart då? :)

Svar: Det har jag säkert, vet inte.




Postat av: Elin

Du har alltid sjukt grymma qoutes på din fb och blogg, har du skrivit många själv eller baitar du många av dom?
Spelar du fortfarande tennis?
Älskar din blogg! <3


Svar: Ja, ibland kommer jag själv på mina citat, andra från facebook, andra bloggar osv osv.
Ja, jag spelar fortfarande tennis.
Tack! <3



Postat av: maggan

Vf flyttade du från jordbro?
ditt hösttips ?
Vad har du för hårtips?
Hur har di gjort väggen i ditt rum ?
Älskar dig och din blogg :D
du kommer alltid vara min nära vän


Svar: Större, finare och så :)
Hm, det kommer ett inlägg imorgon om det!
Loockigt!
Min bror känner han som gjorde den.
Aw, tack! :)




Postat av: stephanie

hur många läsare har du /dag?


Svar: Jag har ungefär 300-400 läsare dagligen.



Postat av:

E du nöjd med ditt utseeande?
Vilka sporter haru gått på?
Hur många läsare har du om dagen?
Vrf började du med blogg ;)!♥


Svar: Ja det är jag.
Alla möjliga, men främst dans och tennis.
Som jag nämnt, 300 - 400 unika besökare varje dag.
Kul och ha någonstans och skriva av sig.



Postat av:

är du oskuld

Svar: Privat.


Kommentarer
Postat av: okänd

HAR du blivit misshandlad av någon.Och har du ngn gång haft sex?

Gillar du att röka elr gör du det?

GIllar du meyrem korket elr ratka om du skulle välja????

2011-11-25 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0