Sjukling

Sitter i soffan med min mamma, skulle kolla på Sol fest och oroliga föräldrar men tydligen så går inte programmet ikväll? Konstigt. Hittar väl någonting annat att kolla på. Någon av er som vet någonting som går på teve ikväll som är värt att kolla på? Kommentera gärna! Vad har ni annars gjort idag? Någonting speciellt? Kommentera det med! Alltid kul med kommentarer, och uppskattar verkligen alla som delar med sig av en gullig kommentar hit och dit. Alltid kul och läsa. Förresten, vet ni vad jag räknade ut idag? Att det bara är cirka 7 veckor kvar av det här året, året som skulle bli det bästa hittils och det var det ett par månader, sedan brast allt tyvärr. Får hoppas på att nästa år däremot blir strålande! Har ni någonting planerat över vad ni ska göra under 2012? Jag har massor, speciellt åka till Bosnien samt komma in på det gymnasium som jag tagit som första val. Hoppas iallafall på det! Nu ska jag äta min Ben & Jerrys så hörs vi lite senare! Puss!♥

Precis klippt mig, kolla vad kort det var tillskillnad från nu! ♥


Kommentarer
Postat av: ella

Jag har en fråga, röker du?

:)

2011-11-03 @ 20:08:24
URL: http://ellaeureen.blogg.se/
Postat av: ella

Oj, såg nu att du inte gör det

2011-11-03 @ 20:14:31
URL: http://ellaeureen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart vill du gå?

2011-11-03 @ 22:24:18
Postat av: mariama =)

Jätte fint melissa!

2011-11-03 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0