Ny design, vad tycks?

Nu har jag ny design och nu ska jag också börja blogga på allvar. Ska inskaffa mig en kamera så att jag kan ta kort på allting och inte via min mobil men så länge får vi nöja oss med min mobilkamera som är näst intill sämst. Idag är en dag då man inte gör mycket alls förrutom ligger i sin säng och fantiserar sig bort till en mycket bättre dag, då man är frisk och på bra humör. Vill dessutom kolla på One Tree Hill men hittar ingen hemsida som visar säsong 1. Jag vet att jag redan sett den tusen gånger men vill börja om och se på den sen alla andra också. Har fortfarande inte ätit någonting och så ser det ut att bli ända tills min mamma kommer hem och lagar någonting för jag har verkligen ingen ork i min kropp att gå upp och laga någonting åt mig. Vill lyssna på musik men har ont i huvudet, vill sjunga men har ont i halsen. Så finns inte så mycket att göra än att kanske gå och lägga sig och hoppas på att tiden går förbi otroligt fort. Sköt om er för jag ska kolla på teve nu och kanske somna in till det! Puss


Kommentarer
Postat av: Mariama

Skiit gullig mimmi kudde i bakrunden ! :D

BTW skiiit fin färg på dina skor <3

2011-11-03 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0