NU ÄR DEM MIIIINAAAAA!!

Hade skola, allt gick bra som vanligt. Besökte Ungdomsmottagningen tillsammans med klassen där vi talade om det man talar om i en ungdomsmottagning. Efter skolan möttes jag och mamma och vi åkte till stan och vad fick jag med mig? Jo min älsklings jacka som jag är kär i och vet ni vad min mamma berättar precis när vi har betalat? Att mina skor har kommit, gissa om jag fick tårar. Direkt efter det rullade jag vidare emot HC och tog ut mina underbara skor. JAG ÄR KÄR. Aldrig sett finare skor i heeeela mitt liv. Helt underbara. Believe me I am in heaven. Imorgon har jag på mig dom till skolan och även jackan jag köpte. Bild på det får ni ikväll! Spännande, jo jag vet!! :D :D Nu ska jag äta. Puss


Kommentarer
Postat av: moa

dina skor va skiiiiiiiiiit fiiiiiiiiiiina!! AVGUDAR DEJ NU VAFAN!! :D hahah

2011-11-07 @ 20:50:59
URL: http://movass.blogg.se/
Postat av: Leila

Du kan ju inte ha dem i skolan, de e ju värsta festskorna Melissa

2011-11-07 @ 21:50:50
URL: http://leilakarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0