Lista på saker jag vill ha:

/72-243-thickbox/hollies-pals-krage-extra-stor.jpg
Pälskrage - Men inte fejk päls för tycker det är så fult jämfört med äkta! Om man ändå slösar pengar på någonting kan man lika gärna köpa äkta.


Jeffrey Campbell skorna! - Det här en grej jag bara måste ha! Världens snyggaste skor, har aldrig sett snyggare, men det finns en grej som är dålig.. Jag blir längre än min pojkvän med dem på mig..


Hunter gummistövlar! - Hur snyggt är det inte med Hunter gummistövlar? Speciellt nu när det kommer börja regna nästan varje dag.


Pälsmössa! - Hur härlig är inte den här? Tänk dig en vinter morgon då du ska ut med din hund och ha på sig denna mössa! Underbar känsla ♥


Pälsväst!- Jag vet att jag har en pälsväst men den här kan man ha på sig över skinn-jackan för den är kort och jättefin!




Solglasögon med "spegel". - Ni vet solglasögon som man inte ser igenom på? Såna fast Ray Ban såklart!

HUR SNYGGT ÄR INTE DET HÄR?!



Kommentarer
Postat av: Katarina

...och därför så borde man köpa fejkpäls.



http://static.devote.se/gallery/big/20090317/20a9a6b2369da74f7aba260b4b3041bc.jpg



Klicka inte om du är känslig för flådda djur!



2011-11-01 @ 21:10:14
Postat av: milagros

kommentaren ovanför.. BÄST!!!!

2011-11-02 @ 14:05:25
URL: http://miiilagros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0