Hemma efter lyckad dag!

Hejhej allihopa, hur har er dag varit? Min dag har varit underbar. Började med att jag åkte in mot stan, och mamma hoppade på samma tåg som jag var på. Vi promenerad in mot Sergel, köpte biljetter till filmen Contagion och rullade emot Vapiano på Stureplan. Vi åt och pratade och gick sedan vidare mot Sture gallerian och jag såg en jättefin jacka där som jag förmodligen får med mig under helgen. Såg även Dr. Martens som jag tror jag får med mig och ett bar snygga boots från Timberland. Mer om det då. Vi gick runt i alla möjliga affärer och insåg att vi hade en och en halv timme kvar innan filmen började så vi slog oss ner på caféet Bellman och jag åt äppelkaka med vaniljsås och mamma drack te. Vi gick emot bion och så kollade vi på filmen. Efter det rörde vi oss hemåt och nu sitter jag här och kollar på MTV - EMA's 2011-spotlight. Ska byta om och därefter kommer det ännu fler inlägg! Puss.

Vapiano♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0