Hej allihopa!

Hejhej, nu skriver jag lite eftersom jag har tid. Lever idag med förvånande? Nej. Skola idag med, och slutar runt halv fyra tror jag? Vi får se för jag minns inte och orkar inte öppna upp schoolsoft och allt, men mer om det senare! Har redan bytt om, ätit frukost och fixat mig och har endast sminket kvar, så är i princip klar. Det blev en enkel outfit idag då jag har jeans och en vanlig blå tröja, bas tröja helt enkelt. Nya jackan är också på, helt kär i den och ett par vanliga skor bara. Ni får outfiten senare för hinner inte lägga upp den och orkar inte stressa i onödan. Är sjuk och känner mig jättejättesjuk, då menar jag att jag har jätteont i huvudet, känns som om det bara kommer explodera när som helst.. Jaja, kan inte missa skola mera, så är det bara. Över trött också men idag somnar vi mycket tidigare! Nu måste ja fixa det sista. Vi hörs. Puss ♥

jag och haida, pinsamt men men .. 4 år sedan!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-09 @ 07:38:07
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: haida

hahahahah skiiiitgammal haha <3 love älskar dig melissa <3

2011-11-09 @ 21:55:43
URL: http://haidachikmong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0