Godnatt!

Nu ska jag lägga mig och sova. Ska upp imorgon, fixa mig och sedan åka till min farmor tillsammans med hela min familj och hela Armins familj. Länge sedan man såg allihopa men skönt och ha som en släkt träff igen med massor av god mat och sedan får man ju pengar imorgon också! Trevligt, och inget man tackar nej för när man får chansen att få pengar för ingenting. Därefter ska vi se hur det blir. Dagen spenderas iallafall alltså hemma hos min farmor och min farfar med kusinerna! Vi är där från två så därefter blir det inte bloggning men däremot får ni inlägg när jag kommit hem igen eller så blir det några inställda inlägg, vi får se hur det blir med det! Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! Vi hörs imorgon. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0