Godmorgon sunhines!

Vaken och fixad, ska ra sätta på mig en kosta och sedan rullar jag vidare! Skola idag som vanligt, inget prov eller någonting vilket är sjukt skönt. Slutar halv tre om jag minns rätt och då blir det att rulla hemåt och få se vad som händer, vill hitta på någonting annars blir det bara kolla på Idol med mamma och kanske mormor. Kul det med faktiskt. Tänkte även lägga upp bilder som jag tagit under veckan idag men vet ni vad jag gjorde igår? Jag råkade radera ALLA mina bilder och ALL min musik hur smart får man vara? Yeye jag vet, vad har jag på mig idag förresten? Jo svart linne, och svarta midjehöga byxor, en av mina Guess klockar och bara en vanlig kofta över det. Mer bloggning kommer under dagen för nu måste jag rulla vidare emot skolan! Pusspuss!

längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0