E to the G to the O


Hej allihopa! Vad har ni gjort idag? Förrutom att ha legat ner i sängen hela dagen med hunden vid min sida har jag i princip inte gjort någonting. Är så hungrig som man kan bli men jag orkar seriöst inte gå upp ur sängen. Chicko och jag var på promenad och när jag kom igen slet jag av mig kläderna och la mig i sängen igen. Sjuk är jag, och denna gång på riktigt. Har ont i varenda lilla partikel i kroppen, och med det menar jag att jag har ont överallt. Länge sen jag haft den här känslan men men .. Lite kul och vara sjuk på lovet, sitter fint sådär. Snart kommer min mamma och pappa hem och då får jag i mig ett par strepsils iallafall och ska även tala med min pappa om jackan jag såg igår och skorna också. Aldrig sett något finare än dem sakerna ja vill ha. Visst kostar det en hel del men det är det värt. Varenda krona är det värt. Nu ska jag fortsätta vara deppig här i min mammas och pappas rum och hoppas på att dem kommer snart så att jag åtminstonde kan prata med någon. Vi hörs nog snart igen. Puss på er alla. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0