Back on track, right?

Inte kul när statistiken inte är lik bra som förrut! Se till och skärpa er så jag får blogglust för det har jag verkligen inte längre. Har ingenting att skriva om så kollar runt på andra bloggar och försöker få inspiration men verkar som om jag inte är den enda som har tröttnat. Men kommer nog på någonting att skriva om, känner så mycket inombords ändå så då får ni väl vara delaktiga i det. Kommer däremot inte nämna händelser som får er och förstå vem jag skriver om. Tyvärr så är inte min blogg så öppen, jag har även ett privatliv! :D
Iallafall, vad har jag gjort idag? Jo, jag var i skolan och dagen flöt på. Efter det bestämde vi att vi tjejer skulle göra någonting men så blev det ingenting, vet ej men det kändes inte som om dem andra ville och då tappade jag lusten att göra någonting så det blev ingenting men stannade däremot en extra timme i skolan med Anna, Bundawda och Kevin, Cecilia, Emmelie, Amanda och Yasmine. Hehe trevligt med andra klassen också, rullade vidare och gick tillsammans med Bundawda emot bussen, sa hejdå och åkte hem. Nu sitter jag här hemma, pratade nyss i telefon och ska byta om, vänta på mamma och sedan blir det hemma kväll. Skulle egentligen kanske träffat en kompis men så blev det inte tyvärr.

Lääänge sen. Haha kolla stilen, mjukisar, tofflor och
UNG08-tröja i skolan. Pinsamt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0