11:11 11/11-11

Idag var det även den 11 november 2011 och klockslaget 11:11:11 önskade jag mig allting ända tills minuten tog slut. Jag önskade verkligen så mycket man kunde önska sig då jag under flera dagar tänkt på vad jag ska önska mig, vissa kanske tycker det är barnsligt men alla mina önskningar slår oftast in. Så jag tror på det, ja det gör jag verkligen. Önskade mig allting mellan himmel & jord. Sport, kärlek, vänskap och familj. Alltihop hann jag med. Främst skolan och vänskap och familj och därefter sport och sedan kärlek. För i första hand kommer familjen, sedan vänskapen skolan sporten och sist kärleken. Den är absolut viktig men inte viktigare än dem andra sakerna. Kärlek kommer och går medans familjen och allt annat består. Hoppas ni önskade er någonting, för det gjorde jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0