11-Your siblings

Jag har ett syskon. Min storebror, Dennis. Ända sedan jag föddes har han funnits där, han liksom är min storebror som alla vet om. Alla vet att Dennis är min storebror och ingen får röra mig, så är det bara. Dennis och jag har en väldigt speciell kontakt, svår o förstå och det är endast vi som förstår den.

Vi har aldrig varit jättejättetajta som vanliga syskon som är mellan 1-2 årsskillnad utan vår åldersskillnad är för stor som även gör vår relation speciell. Min bror finns alltid där för mig och även fast det är så stor åldersskillnad så har vi ändå kunnat umgås, vi har gjort det bästa av situationen. Dennis tog med mig ganska ofta när jag var liten med hans kompisar eftersom han var barnvakt och även nu då och då vilket är jättekul för jag tycker hans kompisar är så roliga och vara med!


Min bror är bäst, om folk sa någonting om mig skulle jag inte sagt någonting men säg någonting om honom och jag lovar att vi aldrig mer talar med varann. Min bror är mitt allt, så är det och så kommer det och förbli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0