07-Your best friend

Jag skulle jättegärna vilja skriva om just en bästavän men jag har ingen som jag direkt kallar min bästavän längre. Den senste var Yennifer och hennes såg jag verkligen som min bästavän eftersom hon funnits där under den svåraste tiden i mitt liv men sen vet jag inte nu hur det är. Vi har brytit kontakten och valt att gå vidare utan varandra.

Jag har lärt mig och bli min egna bästavän, att man inte ska dela sina hemligheter med vem som helst, att man inte kan lita på vem som helst och inte ska umgås med vem som helst. Istället för att ringa någon och prata om sina problem så kan man försöka lösa dem själv i sitt huvud.

Om jag nu ändå ska välja någon som är min närmaste, min allra närmaste så är det utan tvekan Alexandra. Min ängel, den enda som alltid funnits där. Alltid finns och kommer alltid finnas, för en sån vän som henne kan man inte släppa lätt. Alle och jag har världens sjukaste humor och det är oftast bara vi som förstår den. Vi kan skratta åt precis allting. Om det hade hänt mig någonting är hon absolut den första jag skulle berätta det åt. Hon är min fina Alexandra som jag älskar jättejättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0