01-20

Kör på en ny, fast nu 01-20. Den här listan gjorde min fina kompis Katarina åt mig, så här är den!

01 - Fyra saker jag stör mig på
02 - Fem saker jag är beroende av
03 - Såhär fixar jag mitt hår
04 - Typ av killar jag faller för
05 - Det här hade jag på mig idag
06 - En bild på mig som liten
07 - Mina djur
08 - En låt som får mig att gråta
09 - Mina rädslor
10 - Fem platser jag vill åka till
11 - Detta finns i min väska
12 - Såhär sminkar jag mig
13 - Dem saker jag oftast funderar på
14 - Vad skulle jag göra om jag vann 1 miljon
15 - En bild på mig som är ett år gammal
16 - Det här åt jag idag
17 - Mina favoritartister
18 - Min bästavän/vänner
19 - Sporter jag har gått på och går på
20 - Såhär ser mitt rum ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0