Yennifer Andersson Korkmaz från priset som


Tvilling/Bästavän
Jag och Yennifer lärde känna varann dagen ja fyllde år, alltså för snart ett halv år sedan. Vi la till varann på fb och det var allt. När jag sedan kom hem från Bosnien så fick jag dagen efter ett sms ifrån henne om hon ville träffas, så då gjorde vi det. Kommer ihåg hur blyg hon var från början men sedan blev de chill igen. Vi gick runt, chillade och sedan började vi umgås varje dag. Vi började sova över hos varann, göra allting med varann, gå runt på stan, handen, och även sova över hos varann näst intill varje dag. Yenni kom till mig runt 9 på morgonen och jag stod och stekte pannkakor till oss, hon är liksom en sådan vän jag skulle kunna göra allt med. Vi har haft våra tider över hela Stockholm, men den bästa tiden var nog Ung08 där vi lärde känna massa nya människor och hde även galet kul. Eftersom Yenni är turk och jag Bosnie så förstår vi varann ganska bra, då vi har liknande kultur. Jag har nog skapat mest minnen med Yenni under en sådan kort tid. Jag kommer alltid se henne som min bästavän då hon varit vid min sida under en svår tid i mitt liv. Jag älskar dig Yenni , min svampbob / Din patrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0