Tio dagar kvar till julafton!

Hej allihopa! Har haft en urskön dag, inga vanliga lektioner förutom den första som var prov! Prov om judendomen, och shit va lätt den var! Hoppas på MVG, för det gäller nästa års betyg, vilket är viktigt. Tur att det gick så bra iallafall, och efter det hade vi endast film i skolan då vi kollade på Gökboet, tror jag den heter, och sedan även en annan. Efter så hade vi lunch och matte och man skulle göra någonting med tåget under lektionen så efter det åkte jag och tjejerna in till stan och kollade runt. Efter det fikade jag, kollade runt igen och sedan åkte jag hem runt sex. Tog lite bilder, som även kommer nu:


Jag & Emmy som provar mössorna vi vill ha!

Skorna jag vill ha!

Haha lite roligt, Ica Maxi var med i Metro!

Bild som jag tog så att min mamma vet att det är erbjudande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0