Svar på tal

amanda om Svar på tal:

men idiot. läs de hon skrev!!! hon skrev att det är konstigt att folk snackar skit om varandra, och sedan bkir de bästavenner igen.
ändå gör hon de med yennifer hela tiden? fcking hjärndöd

Svar: Jag har aldrig sagt ett ord om Yennifer. Aldrig. Eller jo, endast till min moder, och sagt är sagt. Hennes namn har inte hamnat i min mun på 2 veckor. Inte negativt, inte positivt. Det du fått för dig, är bara vad du tror och vad du anser om saken. Du vet lika lite som folket på andra sidan världen. Det blir kul när jag hittat vem du är eftersom min kompis kan allting om datorer och eftersom han kan hitta folk IP  adresser. Nu behöver du inte längre använda namnet Amanda till alla kommentarer. Peace


Kommentarer
Postat av: amanda

bruden chilla. ville bara reda ut lite saker, kalrt.

2011-12-22 @ 18:54:14
Postat av: amanda

hahahaha good luck with that

2011-12-23 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0