Sitter hos mormor och snart blir det vidare till farmor!

Sitter hemma hos min mormor tillsammans med min mamma och Chicko, men vi ska börja rulla emot min farmor och farfar. Har varit hos mina kusiner och ätit tårta och firat Jennifer som fyller 19 idag! Ett stort grattis till dig med! Måste hem efter att ha hälsat på mina farföräldrar då jag dock måste plugga.. Ikväll kommer min mammas morbror, följer kanske med till Arlanda, vi får se hur det blir med det, annars ska jag nog bara plugga! Fint väder vi har idag förresten, bara massa massa regn och så blåser det fruktansvärt mycket men men .. Längtar till julafton och nyår! Nu ska jag stänga av min mormors data och rulla vidare emot farmor & farfar! Bloggar mer senare, puss ♥


Hihi dagens outfit
Jeffrey Campbell - 1,700:-
Byxor från Vero Mode - 300:-
Jeans skjorta - 500:-
Kenza jacka nr 7 - 2,700:-
Guess klockan - 2,500:-
Pälsmössa - (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0