Singel & Sökande #3



Namn: Diego Alonso Vega Cortes
Ålder: -95
Vad jag tycker om honom: Diego är såhär snäll tjejer! Han är som en storebror, världens snällaste och världens roligaste!


Namn: Adam Namaanii
Ålder: -94 (?)
Vad jag tycker om honom: Snäll, snygg grabb som jag inte känner så jättebra, men dom gångerna jag pratat med han är han trevlig och snäll!


Namn: Maria Roumelioti
Ålder: -96
Vad jag tycker om henne: Maria är rolig, snygg, snäll, söt, gullig, bäst, omtänksam. ALLT. Hon är världens gulligaste människa! Gick i samma dansgrupp som henne men slutade tyvärr på dansen! Saknar henne massor!


Namn: Solin Said A
Ålder: -95
Vad jag tycker om henne: Söt, snygg och snäll! Rolig tjej! Har aldrig umgåtts med henne, men hälsar och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0