Singel & Sökande #1


Namn: Siirma Loca
Ålder: -96
Vad jag tycker om henne: Det här är en gammal vän till mig som jag har tappat kontakten med. Vi har haft vår tid tillsammans, det har vi verkligen. Hon är snygg och snäll! Underbar tjej, och singel(?)


Namn: Weronika Paprocka
Ålder: -99
Vad jag tycker om henne: Den här tjejen är jättegullig! Har känt henne i ett halv år och vi har helt sjuka konversationer på facebook, även fast hon är så ung så är hon jättemogen för sin ålder. Haff!


Namn: Lorenzo Alejandro Alvarez Millanao
Ålder: -97a tror jag?
Vad tycker jag om honom: Känner inte honom så värst bra, men han är ju söt! Singel också tjejer!


Namn: Thiaga Da Silva
Ålder: -95
Vad jag tycker om honom: Skit snygg kille med bra personlighet. Grym på fotboll och sen är han ju tvilling med Neymar, kolla bara?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Han sista va katt :d

2011-12-05 @ 15:50:39
Postat av: Anonym

påalla det ska bli värsta gosip bloggen nu oxå

2011-12-05 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0