Sherlock Holmes

Då var man hemma hos mormor. Mysig plats. Denna dag behövdes verkligen. Inte ofta man är lycklig från början till slut men det var jag. Gick runt och fönstershoppade. No money. Kollade på film tillsammans med min fina pojke. Filmen var grym. Helt sjukt bra till skillnad från ettan. Borde ses om på bio. Det är den värd. Uppesittar kväll med Bingolotto och familjen ikväll. Må Gud vara med mig så att jag vinner någonting. Turen vänder sig nog emot mig. Vanligtvis. Julafton imorgon. Ingen julkänsla alls i mig. Vill endast sova bort hela dagen men måste få ork och vandra till min mormor. Mer om det imorgon då dagen är där.

Slänger in denna svart vita bild. Vet att ditt öga inte ser min tröja. Men hade jeans skjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0