Lista

JAG ÄR:
Blyg:
aldrig
Smart: aa, smartare än många
Långsam: hahaha beror på
Tålmodig: nja, inte riktigt
Stressad: oftast, fattar inte varför
Öppen: olika från person till person
Ärlig: ja
Positiv: oftast
Rolig: hahaha vet inte
Ansvarsfull: haha ganska
Söt: fråga inte mig(?)

JAG HAR:
Svikit en kompis: tyvärr
Förlorat en bästa vän: yes
Sagt att jag älskar en kompis: ja
Sovit med en tjejkompis: haha alltid
Slagit en kompis: aa
En kompis som vet allt: Yenni
Berättat hemligheter: yes
Blivit sårad: vem har inte det?
Haft stadigt förhållande: aa
Krossat någons hjärta: tyvärr
Gett någon ditt hjärta: aa
Sagt att jag älskar någon och menat det: aa
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej
Varit otrogen: aldrig
Cyklat omkull: haha säkert, inget jag minns dock
Sjungit i duschen: gör det varje dag
Fobi för något: har fobi för fötter
Varit på begravning: nej
Sagt att jag hatar någon: Ja

FAVORIT:
Låt just nu: Take Care-Drake ft Rihanna
Pryl: mobil & data
Film: kniven i hjärtat, The last song etc
Bok: Twilight-Serien
Lärare i skolan: Jon
Plats: hemma
Frukt: Jordgubbar
Dricka: fanta, & mjölk till mat
Ha på mig: stora tröjor & leggings
Snacks: Chips

LIVET:
Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: -
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: beror på
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap? vänskap är ju också en slags '' kärlek '' ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0