Julklappar?

Hej allihopa. Julafton idag, mysigt ju! Har fått en jättefin Gucci Parfym och massa pengar utav mamma och pappa hittils, 2 earcuff från Katarina, en ring från Jonna, en tröja från Emmy Linnea och Julia samt en navelpiercing från Emmy. Eftersom min storebror inte bor hemma längre så får jag min present i HC, när vi ska dit samtidigt som han får sin. Shopping blir det iallafall på måndag och tisdag! Klockan tre är det Kalle Anka men tror seriöst inte att jag kommer att kolla på det, kan replikerna utan till nu fast ändå är det en tradittion. Tiden avgör beslutet. Nu ska jag göra mig i ordning och ta mig emot centrum vart min moder och broder befinner sig just nu.

Den fick jag. Vet att erat öga ser suddigt me ignorera det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0