Hur är det egentligen mellan mig och Yennifer nu?

Fick en fråga hur det är mellan mig och Yennifer just nu och jag kan kort säga att vi inte kommer att vara vänner eftersom vi är för olika, vill olika saker och tänker olika på saker och ting. Jag tycker tyvärr inte att allting är så himla seriöst, och inte att man ska bli sur för små saker så vi sa upp vår vänskap, men det är bäst så. Vi passade riktigt bra ihop och fann varandra när vi behövde varann, vi var som pusselbitar. Båda lyssnade på juggemusik, och vi hade jätte mycket gemensamt tillskillnad från nu. Ja, det är synd men det finns värre saker som händer och det här var ju delvis mitt val, men känner ingen skillnad från då till nu, så no problems!
Sen så kommer jag ju alltid att finnas för Yenni oavsett vad, och hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta som ingen annan någonsin nått till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0