Hemma efter shopping och träning!

Hej allihopa, ber om ursäkt för att jag inte har bloggat någonting idag men har inte haft tillgång till dator. Började dagen med skola i en kvart innan vi slutade. Fick mina betyg, och det ska bli skärpning till nästa termin! Efter det gick jag med Emmy till min mamma, hämtade pengar och åkte in till stan. Köpte julklappar, vinterskor och en hollister tröja. Överlycklig över mitt köp iallafall. Efter det åkte jag till min mamma, tog träningsgrejerna och åkte på träning. Urskönt. Tog tåget hem och nu sitter jag här. Snart kommer min bror och Carina hit iallafall, kul! Imorgon blir det stan med min kära mamma, och sedan bio med K, och middag. Mys! Får se om jag får med mig någonting imorgon också, annars tar vi det någon annan dag!

Påsarna från idag haha. Timberland, NK, Hollister och HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0