Hemma efter lång dag hos kära mormor!

Hej allihopa! Hur har eran juldag samt julafton varit? Själv har jag haft de underbart. Fick en iPhone från min storebror, skal och skydd till skärmen från Carina, massa pengar från mamma samt pappa och även parfym, presentkort utav mormor, och body lotion och tofflor utav morbror och hans familj. Hela veckan blir det shopping, vilket lär bli skönt. Bilder på allt det kommer sedan också, tur att jag har iPhone och kan blogga från mobilen ellerhur? Yes. Nu ska jag kolla på Evan den allsmäktige som går på kanal tre tillsammans med mamma och pappa! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Leila

Melissaaaa, varifrån kommer tröjan på första bilden och är det ett skärp du har i midjan? :)

2011-12-26 @ 09:52:45
URL: http://leilakarat.blogg.se/
Postat av: eelsaa ♥

omg äre din hund? :D ♥

2011-12-31 @ 02:43:50
URL: http://elsatungaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0