Han♥

Det här är egentligen endast riktad till en person men eftersom det är min blogg och det är ju här man ska skriva vad man tycker och tänker. Det gör i alla fall jag. Den här texten är iallafall riktad till min bästavän, min kärlek. Fyihelvete vad mycket du har fått stå ut med under året, både med mig och med annat och jag vill tacka dig för att du aldrig slutat kämpa, både i livet och med mig. När alla vänt rygget emot mig är det du som står där och säger ; Melissa, kämpa lite till. Åtminstonde för oss. Det tackar jag för verkligen för utan dig vet jag inte om jag hade klarat mig ända hit, för du förgyller min dag min fina. Du är värd att kriga för tills sista andetaget, skulle seriöst kriga tills mina andetag tog slut för all den tid är du värd. Varenda sekund. Du är det allra bästa som hänt mig. Vet inte vad jag vill få ut utav den här texten men främst vill jag säga Tack för precis allt du gör. Älskar dig genom allt och släpper aldrig din hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0