Godmorgon everyone!

Hejhej! Nu sitter jg i köket och har precis kokat nudlar till mig, har så himla ont i mitt huvud och i min mage, att jag nästan bara vill dö. Ska sätta mig och kolla på film eller någonting för jag klarar seriöst inte av smärtan mera! Förresten ni som smsar mig, gör int det! Jag får inte sms:en till min mobil, varför vet jag inte. Men jag kan däremot inte heller smsa, ringa eller svara när någon ringer heller, så ni når mig endast på facebook, tills jag skaffat någon extra mobil! 5 december idag vilket betyder att det är 19 dagar kvar till julafton! Hoppas på att få någonting jag kan ha användning för som tex en systemkamera - så att jag kan fotta allting, och en iPhone 4s så att jag kan ringa, smsa, spela och blogga! Sedan önskar jag ju mig massa pengar så att jag kan köpa kläder! Nu ska jag iallafall äta mina nudlar hehe. Puss ♥

En kompis frågade vd jag har för skor och vad dem kostar.
Det är Jeffrey Campbell Lita shoe, och dom kostar ungefär 1799-2000:- beror
helt på vilken sida du köper dem på, men dem är slut på svenska hemsidor så ni vet!


Kommentarer
Postat av: milagros

vart köpte du dina? jag kollade precis på Nelly.se och där kostar de 1700 :)

2011-12-05 @ 12:36:05
URL: http://miiilagros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0