Det folk inte förstår


Det finns så många som aldrig finns där, även om jag finns där för dom. Det finns så många som aldrig säger tack, när jag till och med säger tack när dom inte finns där. Jag har lärt mig vilka utav mina vänner som är äkta, och dom kan jag räkna på en hand. På en hand, utav alla min 938 vänner på facebook, har jag fem stycken som jag litar på. Hur sjukt är inte det? Jag har gått igenom saker och ting som fått mig och inse vilka som bryr sig om mig och vilka som finns, vilka som var hos mig dagen jag mådde dåligt och vilka som fortfarande ingenting vet. Det är så otroligt synd att veta att folk är så hemska medans vissa är för snälla. Jag säger inte att jag är perfekt och att jag alltid finns där för alla, men jag finns däremot där för alla mina närmaste, och det vet dom för det har jag visat. Man lär sig utav sina läxor, att man inte alltid ställa upp för allt och alla, det är så livet går till. Man lär sig utav sina misstag, och nu ska jag inte heller bry mig om någon som inte bryr sig om mig.

Men jag kommer att klara mig, det gör jag alltid i slutet.


Kommentarer
Postat av: Saga b

Finns oxå alltid om det är något, du kan prata med mig om vad som helst, du kan lita på mig <3

2011-12-14 @ 23:04:28
Postat av: Leila

Ett tips ta bort hälften av de personer du är vän med på fb som du knappt säger hej till när du ser dem, de är inte dina vänner. Och du kommer bli starkare och starkare för varje år som går och lära dig mer om dig själv samt vilka dina riktiga vänner är. Du är så söt, och jag jag diggar din blogg det vet du Melpan, haha det får bli ditt nya smeknamn, keep up the good work :)

2011-12-14 @ 23:41:54
URL: http://leilakarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0